Geen producten (0)

Garantie


De sieraden van AnneliesJewels zijn met veel liefde gemaakt, ik doe mijn best om deze in topconditie aan jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een item kapotgaat. Neem dan altijd even contact met me op door me even een mailtje te sturen, het is superfijn als je direct een (duidelijke) foto kunt toevoegen zodat ik het probleem kan bekijken. 

Mocht er een fout zijn in de materialen, dan treedt dit altijd op na een korte draagtijd daarom geeft AnneliesJewels garantie op breuk, wanneer dit binnen 1 maand na aankoop gebeurt. Stuur ons dan een mail: anneliesjewels@gmail.com (samen met ordernummer + foto), dan ontvang je kosteloos een nieuw sieraad.

Gaat je sieraad tussen 1 en 3 maanden kapot? Dan kun je tegen kostprijs een vervangend product ontvangen (50% korting). De oorzaak van de breuk is dan namelijk geen fabricagefout, maar is ontstaan door onjuist gebruik of slijtage (door bijv. spelen, ergens achter blijven haken). Stuur een mail naar anneliesjewels@gmail.com  (samen met ordernummer + foto) dan lossen we het op! 

Gaat je sieraad 3 maanden na aankoop stuk? Dan heb je helaas geen recht op garantie of vervanging. 

De garantie geldt niet als:

  • De consument de geleverde producten zelf heeft gerepareerd en/of bewerkt of door derden heeft laten repareren en/of bewerken.
  • De geleverde producten aan abnormale omstandigheden zijn blootgesteld of anderszins onzorgvuldig worden behandeld of in strijd zijn met de onderhoud tips van de ondernemer behandeld zijn.
  • Normale draag slijtage.
  • Krassen, breuk en andere beschadigen door het dragen van de sieraden.
  • Beschadigingen door opzet of grove onachtzaamheid.
  • Metaal dat door de PH waarde van de huid verkleurd.
  • Metaal en epoxy die zijn verkleurd door contact met water, parfum en crèmes.
  • Het artikel te lang in de zon heeft gelegen of in de volle zon gedragen is.

 Het forumlier voor retouraanmelding / herroepingsrecht vindt je hier


Anneliesjewels zal zorgdragen voor een passende oplossing als het gebrek valt binnen de garantie                                                      

  • Vermeld duidelijk wat de gebreken zijn.
  • Geef aan op welke datum je het product hebt gekocht en ontvangen.
  • Vermeld je bestelnummer of nota nummer.
  • Vermeld je naam, adres en rekeningnummer. 

Na beoordeling van je retour/klacht door Anneliesjewels, heeft Anneliesjewels te allen tijde het recht te beslissen welke oplossing het meest passend is binnen de door ons gestelde garantietermijn. Dit kan bijv. een reparatie, een vervangend product of retournering van het aankoopbedrag zijn. Als er, na plaatsvinden van bovengenoemde, sprake is van terugstorten van het aankoopbedrag zal dit binnen 30 dagen plaatsvinden. Dit alleen nadat Anneliesjewels het betreffende artikel retour heeft ontvangen.


Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Sinds 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.